2014. április 25., péntek

Na végre... Megverekedtünk a bürokráciával...

Szóval, nagy nehezen ez a nap is eljött. Ma reggel megint kimentünk az (én csak így nevezem) öreg kikötőbe, hogy Ancsa a változatosság kedvéért oltásokat kapjon. Eredetileg a 6:50-es - megjegyzem ingyenes, a tengerészet által üzemeltetett - busszal akartunk menni, amiből 7:50, majd 8:50 lett, de kiértünk. S csoda történt. Egyetlen szurit se kellett kapnia, mindenre immúnis. 
Nos, akkor visszajöttünk, hogy a szent zöld papírra, amelyre a kedves, aranyos, áldott (biztos, hogy ezeket a jelzőket szerettem volna írni?) munkaügyes nem ütött egy pecsétet, elláttassuk azzal az ominózus pecséttel. Rövid fél órás sorban ülés után tettek még egy próbálkozást. Közölték, hogy elfelejtették, hogy hepatitisz ellen nem tesztelték le Ancsát. Erre Ancsa közölte, hogy most már lehet abbahagyni a mulatságot, mert mindannyian értjük a tréfát, de nem szeretjük. 
S akkor végre, végre majd egy hónap után azt az egyetlen bélyegzőt ráütötték, s így elmehettünk, megcsináltatni a belépőkártyát. 
A büszke kártyatulajdonos és az ő szent kártyája...
Hogy ez miért ilyen lényeges? Papíron Ancsa eddig a labor közelébe se mehetett volna, igaz, nem is nagyon tudott volna. Mivel ez nyit minden ajtót, ez indít minden gépet, ezzel kaphat belépést az ottani számítógépjéhez, ezzel tud kimenni WC-re, ezzel kaphat kedvezményt a Jeffersonos boltban, hogy ha szeretne majd (úgy mint én) otthon villogni Jeffersonos pólóban. Én bevallom ma vettem egyet, mivel nagyon tetszett. S egyébként is, ha már itt vagyok viszek haza... 
Most már le se tagadhatom, hogy éltem Phillyben... :D

Nos, akkor a következő lépés, hogy hétfőn elintézzük az SSN-t, ami itt egy nagyon fontos dolog, de erről majd máskor fogok írni. Aztán csütörtök reggel költözünk az 1001 Pike St. 302. apartmanjába. Persze ehhez szombaton megyünk bútort venni, s reméljük azt el tudjuk intézni, hogy csütörtökön kiszállítsák. Ha meg nem, akkor bérelnem kell egy autót, s azzal megyünk. Úgyhogy pörgés lesz jövő héten is, de nem is kicsit. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése