2014. április 3., csütörtök

Egy már megvan...

Hurrá, mondhatni, jaj, de jó, mondhatni végre. A folytatásos teleregényünk a cuccunkkal újabb fejezetéhez ért, amikor itteni idő szerint 21:45-kor egy személyautós jóember, kocsijában telenyomva bőröndökkel megérkezett, s meghozta a mindenes bőröndünket.
A rajta található csomagcímke tele van feliratokkal. A csúcs, hogy leellenőriztem ezeket a kódokat az IATA rendszerén, ahol fel van sorolva az összes repülőtér, azoknak kódjelei. Ezek szerint a táskánk először eljutott Frankfurtig, majd onnan elment Tanzániába, s Oroszország ázsiai részén keresztül érkezett meg. Én bizony nem vagyok egy kétkedő alak, de valaki mondja már meg nekem, mi a nyavaját keresett ez a bőrönd Afrikában és Ázsiában?
Egy kedves pap ismerősünk tegnap viccet írt nekünk, ezt idézem:

- Kérem ezt a bőröndöt, Sydneybe, ezt a másikat Washingtonba és a harmadikat Moszkvába küldeni
- De hát azt nem lehet, önök Párizsba utaznak?
- Miért nem lehet? A múltkor sikerült!

Hogy mikor jön a többi, azt csak a Lufthansa tudja, de remélem a brit tengerészeti málhazsákom, nem Ausztrálián át jön... Vagy ha igen, akkor ugorjon már utána haza Magyarországra, mert a pálinkát otthon felejtettem...
Egy nagyon vigyorgó arc egy nagyon nehéz bőrönddel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése